BILA Service relancerer vagtordning – gældende uden for normal arbejdstid
BILA Service relancerer vagtordning, der har fået et nyt og større setup gældende uden for normal arbejdstid. Med dette kan BILA A/S nu tilbyde et endnu stærkere servicetilbud.
Stærkt setup
I den nye vagtordning med 10 dygtige og entusiastiske service support teknikere i fast turnus vil vagthavende udelukkende koncentrere sig om de kunder, som har behov for support efter normal arbejdstid. Vagthavende tekniker har fri i dagtimerne og står i stedet klar til at supportere efter normal arbejdstid, i weekender og rykke hurtigt ud ved behov. Med en veludstyret servicebil og VPN-opkobling tilbydes support ved fx akut driftstop og nedbræk, efter medarbejderne er gået hjem.
For kunder med gældende Hotlineaftale garanterer BILA Service max. responstid på 1 time. BILA Service vagttelefon kan kontaktes på: 2265 0013
Service 24/7 – hele året
Som Danmarks største serviceafdeling inden for automatisering og robotudstyr stræber BILA Service altid efter at tilbyde den bedst tænkelige service. I dagtimerne inden for normal arbejdstid varetager to kompetente support teknikere udfordringer hos servicekunder. Med den nye vagtordning tilbydes nu en komplet og endnu bedre servicedækning 24/7 - hele året rundt.