23948sdkhjf

Chokoladefabrik på tredje generation

Det er nu tredje generation, der går forrest i den familieejede chokoladefabrik Sv. Michelsen Chokolade. Nicolas Dorff på 33 år har ambitioner om at øge væksten og gennemfører derfor et helt nyt forretningskoncept.
Ved sin side har han forældrene Rita og Kjeld samt Michael Christensen, der har en fortid i Dansk Supermarked. Sammen arbejder de på et franchisingkoncept og opbygning af et landsdækkende netværk af butikker. Især i storcentre, hvor der er mange mennesker vil man fremover kunne finde en butik med Sv. Michelsen chokolade, skriver Erhvervsbladet.

- Mange af vores nye satsninger har båret frugt. Blandt andet egne butikker i et franchisekoncept, som har betydet vækst og tilstedeværelse på gode adresser. Også nye produkter som de nu meget efterspurgte flødeboller i fire varianter, den årlige kunstdåse, nye chokoladestænger og kvalitetsprodukter inden for is, kaffe, der ligger tæt op af chokoladerne, siger Nicolas Dorff til avisen.

Også produktudvikling tæller i vækstøjemed. Emballagen betyder i stigende grad mere, for at kvaliteten holder hele vejen igennem, forklarer Nicolas Dorff.

Kilde: Erhvervsbladet

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08