Faxe-bryggeriet har allerede fundet og præsenteret afløseren til Michael Schiedel. Det bliver Stephanie Illgner, som overtager og hun er allerede blevet præsenteret for bryggeriets bureaupartner. Dermed har rokaden været planlagt, skriver Bureaubiz.dk.
Læs også:Bryggeriet forklarer, at den nye marketingdirektør skal skærpe bryggerigruppens brand og commercial excellence, og at hun i øvrigt bliver en del af Royal Unibrews ledelse.
- I takt med, at Royal Unibrew styrker evnerne i forlængelse af øget forbrugerindsigt og -forståelse, er vi nødt til at tilpasse vores kommercielle tiltag efter de stadig hastigere forandringer i de markeder, vi er på, siger Executive Director, Hans Savonije.
Stephanie Illgner har over 16 års erfaring med unge brands, innovation, kommunikation og værdiskabelse fra virksomheder som Ferrero og Coca-Cola - både i udlandet og i Danmark. Hun kommer til Royal Unibrew fra en stilling som skandinavisk marketingdirektør for Ferrero-koncernen.