23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Royal Unibrew præsenterer ny marketingdirektør

Faxe-bryggeriet havde inden fyringen af Michael Schiedel indgået aftale med en ny marketingdirektør for det danske marked.

Faxe-bryggeriet har allerede fundet og præsenteret afløseren til Michael Schiedel. Det bliver Stephanie Illgner, som overtager og hun er allerede blevet præsenteret for bryggeriets bureaupartner. Dermed har rokaden været planlagt, skriver Bureaubiz.dk.

Læs også: Royal Unibrew opsiger marketingdirektør

Bryggeriet forklarer, at den nye marketingdirektør skal skærpe bryggerigruppens brand og commercial excellence, og at hun i øvrigt bliver en del af Royal Unibrews ledelse.

- I takt med, at Royal Unibrew styrker evnerne i forlængelse af øget forbrugerindsigt og -forståelse, er vi nødt til at tilpasse vores kommercielle tiltag efter de stadig hastigere forandringer i de markeder, vi er på, siger Executive Director, Hans Savonije.

Stephanie Illgner har over 16 års erfaring med unge brands, innovation, kommunikation og værdiskabelse fra virksomheder som Ferrero og Coca-Cola - både i udlandet og i Danmark. Hun kommer til Royal Unibrew fra en stilling som skandinavisk marketingdirektør for Ferrero-koncernen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04