23948sdkhjf

DS Smith samler forretningsaktiviteter

18 måneder efter opkøbet af SCA Packaging forsøger emballagekoncernen DS Smith nu at strømline sine aktiviteter under ét og samme brand.
18 måneder efter en af de mere opsigtsvækkende virksomhedshandler i emballageindustrien lancerer en af Europas største emballagevirksomheder nu et helt nyt brand. Med opkøbet af det tidligere SCA Packaging fordoblede den engelske emballagekoncern, DS Smith, sin størrelse i 2012. Dette understøttes nu med lanceringen af et helt nyt brand og visuel identitet, hvor koncernens forretningsaktiviteter Packaging, Recycling, Paper og Plastics kombineres under ét og samme brand; nemlig DS Smith.

- DS Smith har været igennem en kæmpe forandring de seneste par år. Vi har nu et meget bredere produkt- og serviceudbud end tidligere, og som strategisk partner med en stor ekspertise, arbejder vi nu i meget større skala end vi har gjort før, samtidig med, at vi fortsætter med at tilbyde lokal og personlig service, udtaler koncerndirektør, Miles Roberts.

Større og mindre
- Ved at kombinere vores forretninger under ét brand kan vi tilbyde vores kunder en komplet service lige fra design og produktion af emballager og hele vejen gennem forsyningskæden til genanvendelse. Det har således været et helt naturligt skridt for os at samle vores aktiviteter på denne måde, siger Miles Roberts.

I forbindelse med rebrandingen af DS Smith, som vil foregå løbende på tværs af virksomheden fra den 20. november 2013, lanceres også en ny, fælles hjemmeside for koncernen.

DS Smith Plc. er en engelskejet emballagekoncern med aktiviteter i mere end 25 lande. Koncernen er noteret på Londons Fondsbørs og er med ca. 20.000 ansatte og en årlig omsætning på ca. DKK. 32 mia. en af Europas største emballagevirksomheder.

DS Smith i Danmark har 685 medarbejdere fordelt på 10 lokationer, og har en årlig omsætning på ca. DKK. 1,2 mia.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094