23948sdkhjf

Stryhns-direktør skal sende leverpostej på økonomisk himmelflugt

Ambitionen er at ramme en omsætning på 1 mia. kr. inden for nogle år – og det skal Stryhns' nye marketingsdirektør hjælpe til med.
Leverpostejsproducenten Stryhns, der også råder over salater fra Graasten og Langelændere, har i august ansat marketingsdirektør Kristy Villems-Jørgensen. Hendes fornemmeste opgave bliver at sende virksomheden over en milliard i omsætning inden for føje år – en omsætning, der i de senere år har ligget og skvulpet rundt omkring de 600 mio. kr. Det skriver dagbladet Børsen.

Læs også: Ny marketingsdirektør i spidsen for Stryhns

Midlet for at nå målet er for Kristy Villems-Jørgensen klar. Stryhns' markedsføringsstrategi skal have en overhaling og tilføres nye tendenser, der vil få danskerne til at spise leverpostej, pølser og salater hyppigere. Den største udfordring bliver dog at kombinere de treditionelle værdier, der uværgerligt er knyttet til leverpostej, med et moderne tvist.

- Når danskerne rejser, er leverpostej noget af det, de savner mest, så det betyder jo, at leverpostej forbindes med tradition, nostalgi og sikkerhed. Det har jeg stor respekt for, siger hun og fortsætter:

- Men jeg ser gerne, at forbrugerne på ny forelsker sig i Stryhns.

Og selvom den nye marketingsdirektør har et vist anstrøg af noget internationalt, så afviser hun, at det betyder, at Stryhns vil give sig i kast med at lære udlandet om leverpostej. Hun understreger over for Børsen, at hendes opgave er at gøre Stryhns' position på det danske marked endnu stærkere.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078