23948sdkhjf

Dagrofa klar med helt nyt fødevaremærke

Over 800 butikker får Gestus på hylderne
Dagrofa lancerer nu sit nye fødevaremærke, der har fået navnet Gestus.

Det vil være at finde i alle Dagrofas over 800 butikker landet over, blandt andet hos SuperBest, Kiwi, Spar og Eurospar.

Produkterne i Gestus-serien tæller til at begynde med godt 100 forskellige varer, men mange flere er
under udvikling af Dagrofas fødevarespecialister. Op til lanceringen har mere end 3.500
danskere medvirket i forbrugerundersøgelser, produkttests og fokusgrupper, oplyser Dagrofa.

Matcher de kendte mærker

- Vores undersøgelser viser, at forbrugerne ønsker mere kvalitet i hverdagen, når det
kommer til maden. Det skal bare ikke koste alt for meget mere. Intentionen med Gestus er
et fødevaremærke, som kvalitetsmæssigt og visuelt rammer mainstreammarkedet og
matcher de kendte mærker, siger kategoridirektør i Dagrofa Henning A. Hansen.

- I modsætning til andre ’egne mærker’ handler Gestus alene om kvalitet og
madoplevelser i hverdagen til en fornuftig pris. I Gestus er der for eksempel mere tomat i de
flåede tomater, og så er færdigpizzaen italiensk stenovnspizza, tilføjer han.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125