23948sdkhjf

Ny snackbar har fået lynhurtig succes

Tidligere Nupo-direktør må allerede nu fordoble forventningerne til 2017

En ny, sund snackbar med navnet Ration ser ud til at blive en lynhurtig succes for Værløse-virksomheden Feel Good Company.

Virksomheden er endnu ikke et år gammel, men har allerede så godt fat i markedet, at ordrebogen lyder på 150.000 barer for januar og februar. Visionen var oprindeligt at sælge 500.000 barer i 2017, men allerede få dage inde i januar ser det ud til, at man må fordoble sin forventninger, skriver Børsen.

Bag Feel Good Company står Jesper Schmith Kampmann, der tidligere har været direktør i slankepulverfirmaet Nupo, og den kliniske diætist Ginny Rhodes. De har skabt en bar, som ud over korn og kerner indeholder et helt æble

Satser på eksport

- De barer, der er på markedet i dag - om det så er protein-, slanke- eller energibarer - er næsten alle lavet af pulver, som så tilføres vitaminer, proteiner eller sukker. Det er bare ikke altid det, vi har behov for, siger Jesper Schmith Kampmann til Børsen.

Feel Good Companys Ration-bar kommer for alvor ud i detailsalget i midten af januar. I forvejen er den at finde hos virksomheder som Deloitte og KPMG, der bruger den til eksempelvis møder og konferencer. Også 7-Eleven er på kundelisten.

Jesper Schmith Kampmann siger til Børsen, at Feel Good Company efter planen går ind i engelsktalende lande som Storbritannien og USA, når forretningsmodellen er skåret helt til.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062