23948sdkhjf

Coca-Cola skifter navn igen

Ny navnekampagne klar til lancering også i Danmark
Da Coca-Cola for fire år siden droppede sit navn med store bogstaver på læskedriksetiketterne og i stedet skrev Louise, Camilla Simon og mange andre navne, var det en bragende succes. Og nu kommer der igen navne på flaskerne og dåserne, skriver markedsforing.dk.

Denne gang bliver der ikke tale om personnavne, men om en række populære feriedestinationer. Så om kort tid kan man - også i Danmark - købe en Coca-Cola, der hedder eksempelvis Hawaii, Bali, Barbados eller Miami.

- I år bygger vi videre på det oprindelige koncept ved at koble sol, sommerferie og Coca-Cola sammen. Flaskerne og dåserne er igen omdrejningspunktet i aktiveringen, og det handler om at ramme det, vi kalder ”teenage passion points”, siger Charlotte van Burleigh, der er landechef for Coca-Cola i Danmark, til markedsføringsmediet.



Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125