23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Peter Larsens satser på rullende kaffe

Den over 100 år gamle kaffeproducent vil tættere på kunderne med hjælp fra mobile kaffebarer.

Trods mere end 100 år på bagen er Peter Larsens Kaffe ikke for gammel til at forny sig.

Det skal ske ved at indføre mobile kaffebarer i form af små scootere, kaffecykler eller tilsvarende køretøjer, som man ofte ser dem i landets største byer og i udlandet.

Hermed håber kaffevirksomheden, at den bliver bedre til at møde forbrugerne der, hvor de er.

- Vi vil møde forbrugerne i øjenhøjde. Tale med dem. Lytte til holdninger og synspunkter, siger Claus Bertelsen, direktør i Peter Larsens Kaffe i en pressemeddelelse.

Til formålet har Peter Larsens Kaffe allieret sig med en rutineret herre inden for området i form af Lars Aaen.

- Lars er et kendt ansigt i kaffebranchen og har med succes skabt sin egen mobile kaffeforretning. Han medbringer en velfungerende forretning og års erfaring fra festivaler, events, kampagner og tilsvarende aktiviteter, fortæller Claus Bertelsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094