Peter Larsens satser på rullende kaffe
Den over 100 år gamle kaffeproducent vil tættere på kunderne med hjælp fra mobile kaffebarer.
Det skal ske ved at indføre mobile kaffebarer i form af små scootere, kaffecykler eller tilsvarende køretøjer, som man ofte ser dem i landets største byer og i udlandet.
Hermed håber kaffevirksomheden, at den bliver bedre til at møde forbrugerne der, hvor de er.
- Vi vil møde forbrugerne i øjenhøjde. Tale med dem. Lytte til holdninger og synspunkter, siger Claus Bertelsen, direktør i Peter Larsens Kaffe i en pressemeddelelse.
Til formålet har Peter Larsens Kaffe allieret sig med en rutineret herre inden for området i form af Lars Aaen.
- Lars er et kendt ansigt i kaffebranchen og har med succes skabt sin egen mobile kaffeforretning. Han medbringer en velfungerende forretning og års erfaring fra festivaler, events, kampagner og tilsvarende aktiviteter, fortæller Claus Bertelsen.