23948sdkhjf

Ugens Smil: Citater til eftertanke…

Er du mon enig med Bill Gates og Henry Ford? I denne uge bringer Food Supply en række citater fra forretningsverdenen. Nik ja til logikken eller fornøj dig med lidt lettere fredagslæsning.
Har du nogensinde tænkt over følgede:

  • Hvis dine konkurrenter ikke respekterer dig, så gør dine kunder det heller ikke (Ukendt)
  • Dine mest utilfredse kunder er din mest værdifulde kilde til udvikling (Bill Gates)
  • En forretning, som ikke indbringer andet end penge, er en dårlig forretning (Henry Ford)
  • En utilfreds kunde bliver hurtigt til 100 mistede ordrer (Ukendt)
  • Der findes tre typer virksomheder. De, der får noget til at ske, de, der ser på, at det sker, og de, der undrer sig over, hvad der sker (Ukendt)
  • Den bedste chef er den, der har fornuft nok til at vælge gode medarbejdere til at gøre arbejdet, og selvbeherskelse nok til at lade være med at forstyrre dem, mens de gør det ( T. Roosevelt)
  • For at kunne score, må man have et mål (Ukendt)
  • Selv i ordbogen kommer Arbejde før Succes (Ukendt)


Få gratis PR!
Redaktionen opfordrer alle sine læsere til at sende bidrag til Ugens Smil, der er et fast element i fredagens udgave af Food Supply. Indsend viitigheder, pudsige historier, spændende citater eller noget helt fjerde.

Redaktionen vælger blandt de indsendte bidrag. Bliver du valgt ud har du mulighed for at blive citeret med navn og virksomheds nævnelse. Og det er jo helt gratis PR:-)

Send dit bidrag med det samme til redaktør Kamilla Bøgelund Hansen på kbh@industry-supply.dk




Kilde: Totaltiorden.dk / www.totaltiorden.dk

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08