23948sdkhjf

E-handel: Brandet indpakning øger salget

| Medlemsnyhed | Indrykket af Scanlux Packaging A/S

E-handlen har rundet de astronomiske 183 billioner kroner her i 2020. Sådan melder analysehuset eMarketer nu ud i deres nylige undersøgelse af det globale marked.

E-handlen har rundet de astronomiske 183 billioner kroner her i 2020. Sådan melder analysehuset eMarketer nu ud i deres nylige undersøgelse af det globale marked.

Et svimlende højt tal, der tydeligt understreger, hvor populært det rent faktisk er blevet at handle på nettet. Den blomstrende e-handel har betydning for, hvordan virksomheder skal tænke om og indrette deres købsoplevelse. Kunden har ikke mulighed for at mærke og prøve produktet som i butikken på gågaden. Omvendt er det første fysiske møde med produktet igennem den indpakning, varen bliver leveret i.

Indpakningen spiller med andre ord en vigtig rolle for kundens samlede produkt- og brandoplevelse. Og netop derfor er det alfa og omega, at du, som virksomhed, forsøger at udvikle emballage, der skiller sig positivt ud. I hvert fald hvis du gerne vil vinde kundernes opmærksomhed såvel som pengepunge (eller rettere dankort).

Klik her og læs med, hvor vi præsenterer tre måder, hvorpå brandet indpakning kan have salgsfremmende værdi for din forretning.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Scanlux Packaging A/S

Kratbjerg 308
3480 Fredensborg
Danmark
Scanlux Packaging A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.109