23948sdkhjf

Vi har undersøgt 9 virksomheders e-handelsemballage [STUDIE]

| Medlemsnyhed | Indrykket af Scanlux Packaging A/S

Investering i forsendelsesemballage er på mange måder en rigtig god idé. I hvert fald hvis man skal tro en ny undersøgelse, der afdækker vigtigheden af forsendelsesposers design.

Undersøgelsen er udarbejdet i et samarbejde mellem Scanlux Packaging og eksportingeniør Marie L. Jørgensen. Der er tale om et kvalitativt studie af ni forsendelsesposer fra populære tøj-webshops. Studiet har blandt andet til formål at skitsere, hvad der design- og oplevelsesmæssigt fungerer og ikke fungerer, når man udvikler e-handelsemballage.

Rapporten fremlægger resultater fra en kvalitativ analyse af ni firmaers forsendelsesposer til e-handel. Der er tale om en lavpraktisk undersøgelse, hvor Marie har bestilt varer fra de udvalgte firmaer og derefter undersøgt den samlede oplevelse – lige fra modtagelse af pakkerne til udpakning og returnering af varerne.

Analysen undersøger emballagens:

  • materiale
  • udtryk
  • information
  • unboxing-oplevelse (udpakning)
  • brugervenlighed
  • de generelle kundeserviceforhold i forbindelse med levering og returnering.

Klik herunder for at læse mere om undersøgelsen:

Rapport om e-handelsemballage/forsendelsesemballage - hvad virker og hvad virker ikke

 

 

Medlemsnyhed

Indrykket af
Scanlux Packaging A/S

Kratbjerg 308
3480 Fredensborg
Danmark
Scanlux Packaging A/S

Send til en kollega

0.11