Gratis webinar om danskernes madvaner under corona
Ny forbrugerundersøgelse viser, at corona-pandemien og dens begrænsninger har fået danskerne til at være mere opmærksomme på deres måltider og bruge mere tid i køkkenet. Det åbner for nye muligheder for fødevareindustrien.
En spritny forbrugerundersøgelse, gennemført af Teknologisk Institut, viser, at Corona-pandemien og de dertil hørende restriktioner har ændret danskernes madvaner.
Der bruges mere tid og flere penge på mad, og forbrugerne er gået på jagt efter nye oplevelser via deres fødevareindkøb. 35 procent angiver, at de bruger mere tid på madlavningen, mens kun tre procent bruger mindre tid. De forbruger med en større variation og prøver flere nye opskrifter og ingredienser af end tidligere. Det er interessant at se, hvordan maden har fået en højere værdi for de danske forbrugere. De prøver flere ting af, køber ind mere lokalt og smider mindre ud.
Alt dette og meget mere gennemgås på et gratis webinar den 3. december kl. 10-11. Få en gennemgang af analysen og bliv inspireret til, hvordan det kan åbne nye muligheder for din virksomhed.
Se mere og meld dig til her: