23948sdkhjf

Door Systems montører er vigtige for driftssikkerheden

| Medlemsnyhed | Indrykket af Door System A/S

Driftssikkerhed er afgørende, når den østjyske dørproducent Door System leverer industridøre- og porte. Virksomhedens egne servicemontører spiller her en stor rolle, ikke mindst i takt med at der integreres mere og mere teknologi i løsningerne.

Den østjyske dørproducent Door System kom godt igennem 2020 – på trods af corona situationen – og det høje aktivitetsniveau er fortsat ind i 2021 og har givet en god start på det nye år. Travlheden mærkes også i serviceafdelingen, hvor montørerne i øjeblikket skal løbe ekstra stærkt for at følge med - samtidig med at alle forholdsregler og corona restriktioner følges meget nøje, så alt foregår trygt og sikkert i forhold til kunderne og montørerne selv.
 
Driftssikkerhed er afgørende
Driftssikkerhed er helt afgørende, når Door System leverer dørløsninger, og servicemontørernes arbejde er en meget vigtig del af den filosofi. Det gælder både ved installation af nye døre og porte og ved service på eksisterende dørløsninger. Kravene til montørerne skærpes også i takt med, at der integreres mere og mere teknologi i løsningerne. 
 
”Vi har vores egne erfarne og dygtige montører, der er veluddannede og trænede i at løse service- og montageopgaverne, og montørerne opdateres løbende i de nye produkter og ny teknik. Vi er for tiden i gang med at installere vores nye portstyring, og det har naturligvis krævet en grundig gennemgang, så montørerne er klædt på til at løse den opgave”, fortæller service- og montagechef Brian Ankjær Jakobsen.
 
Serviceaftaler
Mange virksomheder vælger at tegne en serviceaftale med Door System. Særligt hvis man har mange døre og porte, kan det være en fordel. Man får en fast pris pr. dør, og kender omkostningen fra starten. Herudover er der inkluderet fri telefonsupport i aftalen.
 
”Hos Door System gør vi meget ud af, at det meste kan løses på stedet af kundens egne folk. Som eksempel kan nævnes vores nye portstyring, hvor vi hurtigt kan hjælpe kunden videre over telefonen, bl.a. takket være de farvede kabler og displayet”, siger Brian Ankjær Jakobsen, og fortsætter:
 
”Vores montører er fastlønnede og skal ikke tjene deres penge på ekstra service og reparationer. Vi skifter kun det, som giver værdi for kunden. Der kommer ingen overraskelser. Det er fair hele vejen igennem, og vi er kundens samarbejdspartner på sidelinjen og er med til at sikre, at alt fungerer, som det skal”, siger Brian Ankjær Jakobsen.
 
I den danske serviceafdeling er man i øjeblikket 16 medarbejdere med 13 kørende montører, teknisk supervisor Kurt Larsson, service- og montagechef Brian Ankjær Jakobsen samt servicekoordinator Susanne S. Jørgensen, der holder snor i alle aktiviteter og sørger for, at opgaverne bliver løst, som det er aftalt med kunden.
 
”Vi har stor fleksibilitet i vores set-up og kan matche de krav, som markedet og vores kunder stiller. Og det er ikke kun service og montage af egne døre. Vi udfører også selvstændige serviceopgaver på produkter og mærker fra andre leverandører”, slutter Brian Ankjær Jakobsen.

Læs mere om Door System serviceaftaler: https://www.doorsystem.dk/produkter/serviceaftale/ 
  
For yderligere oplysninger kontakt venligst:
Brian Ankjær Jakobsen, service- og montagechef, Door System A/S, telefon 42 14 52 10, baj@doorsystem.dk


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Door System A/S

Agerskovvej 16
8362 Hørning
Danmark
Door System A/S

Send til en kollega

0.063