23948sdkhjf

Podcast-interview om digitale indsatser

| Medlemsnyhed | Indrykket af Procudan A/S

Procudan har for alvor sat skub i de digitale salgs- og marketingindsatser, og blev kort før jul interviewet omkring processen i 2021 samt om deltagelsen i programmet smv PRO.

I flere år har telefonisk kontakt og fysisk tilstedeværelse præget kundeindsatserne hos salgsafdelingen. Denne analoge tilgang skal stadig bevares, men tilgangen skal nu suppleres af flere digitale indsatser, som vil støtte det daglige salgsarbejde og kontakten med kunderne.

”Igennem mange år har det været den kundeansvarlige, og gennem telefon, der har styret den kontakt, vi har med kunderne, og det er det fortsat! Men vi kan jo se, at når vi begynder at arbejde med det digitale, får vi fat i kunderne på en anden måde.”  siger Tommy H. Pedersen (CEO)

Procudan ønsker at følge med tiden og den digitale udvikling, hvorfor at det var yderst værdifuldt, at Erhvervshus Sydjylland anbefalede Procudan et samarbejde under programmet smv PRO.

Stor opbakning fra ledelsen

Både kontaktpersonen fra Erhvervshus Sydjylland og den tilknyttede eksterne rådgiver var fantastiske sparringspartnere, og projektet blev ledet af marketingansvarlig, Trine Holm, med god opbakning fra ejer og adm. direktør, Tommy H. Pedersen samt salgschef Martin Jakobsen.

I podcast-interviewet fortæller Trine, Tommy og Martin om forløbet med smv PRO, og de digitaliseringsindsatser der er blevet sat i gang. 

Læs mere og lyt til podcasten allerede i dag!

=> Vil du vide mere om forløbet, kan du læse mere her.

=> Du kan også lytte til hele interviewet her

Medlemsnyhed

Indrykket af
Procudan A/S

Bronzevej 1
6000 Kolding
Danmark
Procudan A/S

Send til en kollega

0.063