23948sdkhjf
Del siden
Annonce

NRF 2019: Customer Experience

Verdens største konference og expo inden for Retail, NRF 2019, går løs i disse dage, og Columbus er selvfølgelig med i New York, klar til at suge alt det nye af det nye til os.

Customer Experience: buzzordet der stadig er meget aktuelt!
Første dagen på NRF 2019 har Columbus brugt på at finde frem til, hvad der bliver det/de nye buzzwords for det kommende år. Hovedtemaet hos alle syntes at være Customer Experience. Alle er optaget af, hvordan de kan skabe den ultimative oplevelse for kunderne i samspillet mellem den fysiske butik og online.

Omni-channel er ved at være et uddøende buzzord og er ved at blive erstattet af Unified Commerce. Unified Commerce er grundstenen i vigtigheden i at have en samlet platform, der giver kunderne en ens oplevelse, uanset om de er online eller i den fysiske butik, og derigennem understøtte den ensartede kundeoplevelse.

Løsningerne bag samspillet mellem den fysisk butik og online ...
... dem er der mange af. Men de to løsninger, der optræder igen og igen på dag 1, er:

  • Kameraer, der er multifunktionelle. De kan spore kundernes færden i butikken, se hvad de tager ned fra hylden, og ikke mindst hvem det er, der kommer i butikken.
  • Kunstig Intelligens (AI) har været kendt længe, men AI ser nu for alvor ud til at være et sted, hvor adoptionen kan begynde at tage fart. AI syntes at være den sammenhængende og værdiskabende kraft bag mange af de nye trends.

Vil du høre mere om NRF 2019? Så tilmeld dig vores webinar, hvor vores to retail experter deler deres key take-aways fra verdens største retail konference og expo.

Læs mere om den gode kundeoplevelse her.

Columbus A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Ballerup Kommune
Danmark
CVR nummer: DK13228345
P nummer: 1018457497

Send til en kollega

0.047