23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Kundecase: Matas

Matas vil vinde den digitale retailførertrøje.

Matas ønskede at lære kunderne bedre at kende for at kunne tilbyde dem en mere personlig købsoplevelse. Vejen gik gennem Machine Learning og cloudbaseret DataHub bundet sammen med en cloudbaseret ERP-løsning baseret på Microsoft Dynamics 365. Den digitale transformation er i dag en central del af Matas strategi for at optimere kundeoplevelser, loyalitet, salg og interne forretningsprocesser. 

Savner du at kunne tilbyde personlig service til alle kunder og bevare overblik over hele forsyningskæden? Læs hele vores case om Matas her, og lær hvordan din virksomhed kan blive den fortrukne på grund af kundeoplevelsen. Du kan også kontakte os direkte her for en uforpligtende dialog. 

 

Columbus A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Ballerup Kommune
Danmark
CVR nummer: DK13228345
P nummer: 1018457497

Kontaktperson

Send til en kollega

0.063