23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Garanteret assistance døgnet rundt

Når et produktionsanlæg rammes af nedbrud, er det afgørende at kunne få hurtig og præcis hjælp. Derfor tilbyder Au2mate en bred vifte af serviceydelser, der strækker sig fra fjernsupport til on-site assistance af både akut og forebyggende karakter.

Af Signe Walther Mørck

Med stigende krav til fabrikkers produktionskapacitet, oppetid og drifts stabilitet kan enhver uventet afbrydelse i produktionsprocessen koste dyrt. Derfor tilbyder Au2mate, en virksomhed specialiseret i automation og industrielle IT-løsninger, en 24/7 HOTLINE abonnementsordning, der garanterer kunder øjeblikkelig assistance ved opkald alle årets dage - døgnet rundt.

“Vi har et supportteam på otte ingeniører, bosiddende i henholdsvis Danmark og Australien, og snart også USA, så vores kunder kan få fat i os, uanset hvornår de ringer og for at sikre global dækning i alle tidszoner,” fortæller Service and Training Manager hos Au2mate, Eva Stanell.

Kundetilpasset support og effektiv overvågning
Når en kunde tegner et abonnement hos Au2mate lægger virksomheden stor vægt på at tilegne sig omfattende viden og forståelse for det kundespekundens fabrik, forklarer Eva Stanell. “Ved at tegne et abonnement får vores 24/7-supportteam fjernadgang til kundens systemer, hvilket muliggør overvågning og styring af kundens systemer i tilfælde af produktionsstop,” siger hun og påpeger, at Au2mate, i lyset af de hyppige software- og sikkerhedsopdateringer i IT-branchen, udfører regelmæssige tjek af fjernopkoblingen for at sikre adgang til kundernes systemer.

SYSTEM HELBREDSTJEK
Au2mate tilbyder servicen SYSTEM HELBREDSTJEK (også kaldet ”rettidig omhu”). Denne service omfatter en rutinemæssig og systematisk gennemgang af kontrolsystemets centrale komponenter og softwarelicenser på årlig basis eller efter aftale og behov. “Vi sender en ingeniør ud til fabrikken, som foretager en omfattende gennemgang af kontrolsystemet. Resultatet er en detaljeret rapport,der nøjagtigt beskriver kontrolsystemets tilstand. Rapporten indentificerer områder, der kræver opgradering, abonnementer der udløber, samt giver detaljerede budgetforslag til fremtidig vedligeholdelse,” forklarer Eva Stanell.

Au2mate A/S
Frichsvej 11
8600 Silkeborg
Silkeborg Kommune
Danmark
CVR nummer: DK26198402

Kontaktperson

ES
Eva Stanell
Service & training manager
+45 87205061 est@au2mate.dk

Send til en kollega

0.031