Sidste chance for tilmelding til Dinner Event 2025
Mejeribranchens festlige netværksmiddag afholdes den 30. september – tilmeldingsfristen udløber den 17. september kl. 14.00
Der er nu under en uge til, at tilmeldingsfristen til årets Dinner Event udløber. Arrangementet finder sted på første messedag, den 30. september, i forbindelse med International Food Contest og HI Tech & Industry Scandinavia – og afholdes i MCH Herning Kongrescenter.
Dinner Event er en festlig og uformel middag, hvor hele mejeribranchen samles – udstillere, samarbejdspartnere, besøgende og leverandører – til en aften med god mad, jazzmusik og mulighed for at styrke både nye og eksisterende relationer.
En stemningsfuld aften med tre retter og netværk
Aftenen starter kl. 17.00 med velkomstdrink og jazzmusik, og kl. 18.00 er der seating. Middagen består af tre retter, der afspejler årstidens råvarer, og der vil være mulighed for at købe eller forudbestille drikkevarer – herunder et udvalg af vine, øl og cocktails.
Grupper på fem personer eller flere garanteres samlet seating. Øvrige deltagere har free seating ved reserverede borde.
Praktisk information
- Pris: 645 kr. ekskl. moms (806,50 kr. inkl. moms)
- Sidste tilmelding: 17. september 2025 kl. 14.00
- Afbestilling: Mulig frem til 17. september kl. 10.00
- Shuttlebus: Kører fra MCH Messecenter Herning til kongrescentret mellem kl. 16.00 og 17.30
- Drikkevarer: Kan forudbestilles ved at skrive til 📧 restauranten-kc@mch.dk
Dinner Event arrangeres af MejeriForum I/S, International Food Contest og MCH Messecenter Herning.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Henrik Juul-Børsen på 📞 21 77 08 84 eller 📧 hjb@mejeriforum.dk.
Tilmelding kan foregå her