Ansættelsen af en ny kok siger rigtig meget om udviklingen hos Slagter Munch i Skagen.
Efter at have levet af at sælge kød i mere end 100 år har en af landets mest kendte slagtervirksomheder erkendt, at tiderne er skiftet, og at grønne convenience-vinde også blæser ind over det øverste af Nordjylland.
Der er nu flere planter og færdigretter i sor...
Kok nummer tre er på plads: Convenience-trenden har ramt Slagter Munch
Men "vi skal ikke lige pludselig til at være en salatbar, det lover jeg", fastslår den daglige leder
Foto :Henrik Kongsgaard

Færdigretter fylder mere og mere hos Slagter Munch - her dagens ret i form af svinebryst med øl, kartofler og tomatsalat. Retterne til en pris på 125 kroner pr. person skal bare varmes hjemme hos kunden. Foto: Henrik Kongsgaard
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer