23948sdkhjf

Kok nummer tre er på plads: Convenience-trenden har ramt Slagter Munch

Men "vi skal ikke lige pludselig til at være en salatbar, det lover jeg", fastslår den daglige leder
Ansættelsen af en ny kok siger rigtig meget om udviklingen hos Slagter Munch i Skagen.

Efter at have levet af at sælge kød i mere end 100 år har en af landets mest kendte slagtervirksomheder erkendt, at tiderne er skiftet, og at grønne convenience-vinde også blæser ind over det øverste af Nordjylland.

Der er nu flere planter og færdigretter i sor...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Schulstad-chef har givet ideerne frit løb - og medarbejderne en helt anderledes jul
Pebersauce er kaldt retur
Ulovlig anprisning: Salattøs lægger sig fladt ned
Rekordoverskud hos Hørkram, som solgte for over fire milliarder
Ekstraordinære udgifter trak mosteri i minus
Ny administrerende direktør tiltræder før tid i Salling Group
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141