Fødevareproducenten Stryhns Gruppen vil de kommende tre år investere et trecifret millionbeløb i at udvikle sin forretning, som blandt meget andet omfatter Stryhn’s Leverpostej, Graasten Salater, K-Salat, Jensens Køkken og Langelænder Pølser.
Pengene skal blandt andet gå til at markedsføre mærkevarerne i langt højere grad end hidtil - der bliver s...
Ny millionstrategi: Stryhns vil tredoble sin markedsføring
- De seneste tre måneder har vi haft stigende markedsandele i alle vores kernekategorier, nævner Stryhns-direktør Kristian Kornerup Jensen. Foto: Stryhns Gruppen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer