23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Væksten i Danmark slår Arlas største nøglemarkeder

Efter et par turbulente år ser Arlas topchef Peder Tuborgh nu et marked på vej i balance

Det er en normalisering af forbruget, som er i gang netop nu. Ikke et egentligt opsving.

Det er den meget korte version af mejerigiganten Arla Foods syn på den aktuelle markedsudvikling - i kølvandet på det inflationschok, som ramte store dele af verden for to år siden.

- Markedet er meget mere i balance nu, og forbrugernes indkøbsmønstre viser os tydeligt, at de er på tilbage til mærkevarerne og også højværdi-produkterne. Det er dejligt at se, sagde Arlas adm. direktør Peder Tuborgh på et onlinepressemøde i forbindelse med præsentation af gigantens regnskab.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|instance-web04