23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny officiel fodboldklub-partner satser sundt

Kursen er tydelig: Det kan være et spørgsmål om tid, før fodboldklubbernes sortiment af af klub-merchandise med trøjer og halstørklæder i de rigtige farver nødvendigvis også skal omfatte mindst ét bud på noget at spise.

Nu får Foods Supplys helt uofficielle liste over fødevarer med et klub-logo på en tilføjelse:

Snackvirksomheden The Organic Crave indgår et toårigt partnerskab med den københavnske traditionsklub B.93 om økologiske klub-snacks, der ligefrem skal være sunde.

- Vi ser det som en blåstempling af vores mission, at en så traditionsrig klub som B.93 tilvælger et samarbejde med The Organic Crave, hvor vi i fællesskab kommer til at rette projektørlyset mod de bedre og sundere snacking-alternativer, siger Rafael De Souza Andersen, direktør i The Organic Crave i en pressemeddelelse.

B. 93 befinder sig i den nedre halvdel af 1. division - men klubben er aktuelt inde i en resultatmæssigt god stime.

Snacks lyder som et godt match for et fodboldpublikum til kampene, og det samme gør 14-årige Julius' Frem-is. Så er det nok lidt sværere at håndtere aarhusianske AGF's klubost fra Thise på stadion.

Læs også 14-årig fødevaredirektør tror, han har en verdensnyhed (food-supply.dk)

Læs også Thise Mejeri er involveret: Jysk superligaklub får sin egen ost (food-supply.dk)

BREAKING
{{ article.headline }}
0.113|instance-web01