23948sdkhjf

Ny officiel fodboldklub-partner satser sundt

Kursen er tydelig: Det kan være et spørgsmål om tid, før fodboldklubbernes sortiment af af klub-merchandise med trøjer og halstørklæder i de rigtige farver nødvendigvis også skal omfatte mindst ét bud på noget at spise.

Nu får Foods Supplys helt uofficielle liste over fødevarer med et klub-logo på en tilføjelse:

Snackvirksomheden The Organic Crave indgår et toårigt partnerskab med den københavnske traditionsklub B.93 om økologiske klub-snacks, der ligefrem skal være sunde.

- Vi ser det som en blåstempling af vores mission, at en så traditionsrig klub som B.93 tilvælger et samarbejde med The Organic Crave, hvor vi i fællesskab kommer til at rette projektørlyset mod de bedre og sundere snacking-alternativer, siger Rafael De Souza Andersen, direktør i The Organic Crave i en pressemeddelelse.

B. 93 befinder sig i den nedre halvdel af 1. division - men klubben er aktuelt inde i en resultatmæssigt god stime.

Snacks lyder som et godt match for et fodboldpublikum til kampene, og det samme gør 14-årige Julius' Frem-is. Så er det nok lidt sværere at håndtere aarhusianske AGF's klubost fra Thise på stadion.

Læs også 14-årig fødevaredirektør tror, han har en verdensnyhed (food-supply.dk)

Læs også Thise Mejeri er involveret: Jysk superligaklub får sin egen ost (food-supply.dk)

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078