23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Analyse: Derfor har strategien fejlet for Coop

Glubske konkurrenter og et benhårdt marked har gjort det nærmest umuligt for Coop at komme i mål med sin strategi. Den nu rulles delvist tilbage under halvandet år efter at den blev annonceret

Coop skal med fornyet økonomi genopfinde sig selv. 

Men det bliver en benhård kamp på dagligvaremarkedet mod en lang række konkurrenter, der har skruet op for offensiven i de seneste år.

Sådan lyder analysen fra en række detaileksperter, som RetailNews har snakket med. 

- Det er en forandring, som er dybere end ellers. Man lapper ikke bare et hul i vejen, men smider reelt ny asfalt på vejen. Coop skal stadig udvikle sig på den lange bane som koncept og være bedre til at bruge data om kunderne. Det er hele forudsætningen for, at de kan have en vis styrke i koncernen i fremtiden, siger Per Østergaard Jacobsen. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125