23948sdkhjf

Analyse: Derfor har strategien fejlet for Coop

Glubske konkurrenter og et benhårdt marked har gjort det nærmest umuligt for Coop at komme i mål med sin strategi. Den nu rulles delvist tilbage under halvandet år efter at den blev annonceret
Coop skal med fornyet økonomi genopfinde sig selv. 

Men det bliver en benhård kamp på dagligvaremarkedet mod en lang række konkurrenter, der har skruet op for offensiven i de seneste år.

Sådan lyder analysen fra en række detaileksperter, som RetailNews har snakket med. 

- Det er en forandring, som er dybere end ellers. Man lapper ikke ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14