23948sdkhjf

Salling Group-direktør fastholder prisfokus, men han har ét forbehold

Salling Groups adm. direktør anerkender rykket mod discount i dagligvaremarkedet, men der skal også være plads til andet end pris som konkurrenceparameter
- Vi vil stadig have et stort fokus på pris.

Sådan siger Anders Hagh, adm. direktør i Salling Group, til RetailNews efter dagligvaregigantens regnskabsfremlæggelse for 2023 mandag formiddag. 

- Pris er stadig et fokus, men det skal åbnes op, så andre faktorer kommer i spil - så sortiment, inspiration og service vil vi også bringe i spil...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.422