23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dagligvarekæde dropper Too Good To Go – satser på eget madspildskoncept

Den tyskejede discountkæde har efter seks år afsluttet samarbejdet med madspildsappen og lanceret egen løsning i alle danske butikker

Efter seks år dropper Lidl Danmark samarbejdet med Too Good To Go. Den tyske discountkæde har i stedet valgt at satse fuldt ud på sit eget koncept, Madspildsposen, som nu er rullet ud i alle 165 danske butikker.

Det skriver DetailWatch.

Lidl var blandt de første detailkæder til at indgå et landsdækkende samarbejde med Too Good To Go i 2019, hvor de har solgt lykkeposer med bake-off eller grønt fra Lidl i madspildsappen. Men siden i sommers har kæden ændret kurs. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.056|