Bryggerigiganten Carlsberg har fået problemer med deres pakkeanlæg på det værst tænkelige tidspunkt - her i sommervarme og festivalsæson.
Det indebærer, at kunder ikke får øl i de bestilte mængder, fortæller de til Ekstra Bladet. Carlsberg har bekræftet problemerne.
- Vi oplever midlertidige tekniske udfordringer med vores pakkeanlæg, der samler de forskellige produkter på pallerne, og som i øjeblikket ikke kører på fuld kapacitet', lyder det fra Carlsberg i et skriftligt svar til mediet.