23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Efter konkursen: MadMarked fortsætter uden grundlægger

Grundlægger af MadMarked, Birgitte Escherich, siger nej tak til at blive del af det MadMarked, som fortsættes efter konkursen i moderselskabet tidligere i år.

Efter den adm. direktør i MadMarked A/S i januar erkendte mandatsvig og underslæb og derved var med til at initiere konkursen, fortsatte de tre butikker som havde 100 procent lokalt ejerskab i et ændret setup og en investor købte navn og logo af konkursboet.

Det fremtidige MadMarked bliver dog uden grundlægger og idekvinde Birgitte Escherich.

- Efter en periode med usikkerhed omkring fremtiden for MadMarked, valgte jeg at takke nej til et tilbud om at blive konsulent for det, der var mit eget livsværk da det udviklede sig i en retning som ikke var i harmoni med min ideologi, oplyser Birgitte Escherich i en pressemeddelelse.

Indleder nyt projekt

MadMarked-grundlæggerende understreger, at hun nu går nye veje og allerede er i gang med nyt arbejde indenfor fødevareområdet:

- Så jeg er allerede startet på en ny rejse og så snart jeg er klar med rejsebeskrivelsen skal jeg nok sige til, skriver Birgitte Escherich.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.152|