23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Heinz bryder etiketten

Efter 110 år med den verdenskendte grønne syltede agurk på etiketten af ketchupflaskerne, skifter Heinz nu etiketten ud.

Fødevarekoncernen har skiftet ikonet "Gherkin Pickle" ud med en stor rød tomat på en gren på etikettens forside samt sloganet "Grown not made" (dyrket ikke fremstillet). Og det har vakt harme blandt trofaste Heiz Ketchup-fans. Det skriver EPN.

- Det er tomater, der gør Heinz Ketchup til noget ekstraordinært. Så med al respekt for sylteagurken, som har tjent os trofast siden det 19. århundrede, skifter vi rampelyset over på tomaten, siger adm. direktør William R. Johnson fra Heinz.

- Til gengæld forbliver agurken i Heinz-logoet på vores eddiker, chili sauce og sennep, lyder det fra direktøren.

Kilde: EPN

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web01