23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kundestorm hos KFC

Efter omtale i talkshowet "The Oprah Winfrey Show" oplevede fastfoodkæden Kentucky Fried Chicken så stor en kundestrøm, at de blev nødt til at afvise dem.

KFC havde ikke overvejet konsekvenserne, da de fik deres markedsføringstiltag om gratis kylling omtalt i det populære "Oprah Winfrey Show".

Godt 1 million amerikanere benyttede sig af muligheden for at downloade gratis-kuponer til fastfood-kæden og det var så mange, at direktør Roger Eaton måtte sige stop. Det skriver EPN.

Ifølge Roger Eaton kan alle, der har nået at downloade kuponen, sagtens benytte den, men KFC kan slet ikke følge med og tilbuddet vil derfor først komme til at gælde igen på et senere ikke-angivet tidspunkt.

Kilde: EPN

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03