23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Sennep og rapsolie skal generere vækst

Borngros Marketing ApS, der handler med bornholmske kvalitetsfødevarer, vil generere vækst med nye mærker inden for sennep og raposolie.

I 2008 steg omsætningen til godt 12,2 mio. kr. fra 11,2 mio. kr. året før. Resultatet blev 6.292 kr., hvilket er mindre end i 2007, hvor bundlinjen endte i et plus 17.000 kr.

Ledelsen anser resultatet som tilfredsstillende, men påpeger at faldet i den svenske krone har betydet lavere priser til det svenske marked og man venter desuden nedgang i eksporten til Sverige på ca. 10 procent i 2009.

Trods krisetid, venter virksomheden i 2009 at ekspandere 15 procent, og vækstgeneratorerne er nye mærker inden for sennep og rapsolie. I regnskabsmeddelelsen står der bl.a., at virksomheden netop er hjemvent fra en seafoodmesse i Brüssel, hvor dildressing var den helt store satsning.

Kilde: Årsrapport 2008

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|