23948sdkhjf

Sennep og rapsolie skal generere vækst

Borngros Marketing ApS, der handler med bornholmske kvalitetsfødevarer, vil generere vækst med nye mærker inden for sennep og raposolie.
I 2008 steg omsætningen til godt 12,2 mio. kr. fra 11,2 mio. kr. året før. Resultatet blev 6.292 kr., hvilket er mindre end i 2007, hvor bundlinjen endte i et plus 17.000 kr.

Ledelsen anser resultatet som tilfredsstillende, men påpeger at faldet i den svenske krone har betydet lavere priser til det svenske marked og man venter desuden nedgang i eksporten til Sverige på ca. 10 procent i 2009.

Trods krisetid, venter virksomheden i 2009 at ekspandere 15 procent, og vækstgeneratorerne er nye mærker inden for sennep og rapsolie. I regnskabsmeddelelsen står der bl.a., at virksomheden netop er hjemvent fra en seafoodmesse i Brüssel, hvor dildressing var den helt store satsning.

Kilde: Årsrapport 2008

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111