23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mikrobryggerier satser på horeca-markedet

De pressede danske mikrobryggerier forsøger at øge omsætningen ved at satse på nye markeder.

Nørrebro Bryghus er blandt de, der satser på øget omsætning ved at vinde fodfæste inden for hotel- og restuarationsbranchen, skriver Erhvervsbladet:

- Vores brand er i forvejen er blandt de mest kendte, og vi tror vi kan brede det yderligere ud via horeca-markedet. Restauranter kan tjene flere penge på højkvalitets-øl, der går godt sammen med god mad. Derfor har vi ansat flere sælgere til at bearbejde hoteller og restauranter, siger adm. direktør i Nørrebro Bryghus, Hans Henrik Gram, til avisen.

Han oplyser over for Erhvervsbladet, at han forventer at halvdelen af bryggeriets omsætning i 2009 vil komme fra dette marked.

Kilde: Erhvervsbladet / www.erhvervsbladet.dk

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web02