23948sdkhjf

Nyt om navne: Fra Fleggaard til Føtex

43-årige Niels Sterndorff bliver ny salgs- og marketingdirektør for Føtex. Han kommer senest fra en stilling som adm. direktør for Fleggaard Detail i Kruså.
Niels Sterndorff er uddannet fra Handelshøjskolen i Århus og har tidligere været ansat i Dansk Supermarked i 10 år – med jobs som bl.a. afdelingschef i Bilka, legetøjsindkøber i føtex, samt føtex varehuschef i perioden 1999-2004.

Placeringen af både salgs- og marketing-ansvaret hos samme direktør er ny i Føtex. Men Niels Sterndorff har i sine fem år i Fleggaard-koncernen netop markeret sig som en skarp marketingstrateg.

Han stod bag grænse-supermarkedernes opsigtsvækkende reklamekampagne med letpåklædte kvinder – en satsning, der gav betydelig omtale og skabte stor trafik på kædens hjemmeside.

Niels Sterndorff forlod Fleggaard-koncernen i maj efter fem års ansættelse. Han får reference til Føtex' øverste direktør Carsten Hansen og tiltræder pr. 31. august i år.

Den hidtidige marketingchef i Føtex, Ole Dissing, skifter efter hele 18 år med ansvar for Føtex' reklame- og marketingaktiviteter til en tilsvarende stilling i Bilka.

Kilde: Dansk Supermarked / www.dsg.dk

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093