23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nyt om navne: Fra Fleggaard til Føtex

43-årige Niels Sterndorff bliver ny salgs- og marketingdirektør for Føtex. Han kommer senest fra en stilling som adm. direktør for Fleggaard Detail i Kruså.

Niels Sterndorff er uddannet fra Handelshøjskolen i Århus og har tidligere været ansat i Dansk Supermarked i 10 år – med jobs som bl.a. afdelingschef i Bilka, legetøjsindkøber i føtex, samt føtex varehuschef i perioden 1999-2004.

Placeringen af både salgs- og marketing-ansvaret hos samme direktør er ny i Føtex. Men Niels Sterndorff har i sine fem år i Fleggaard-koncernen netop markeret sig som en skarp marketingstrateg.

Han stod bag grænse-supermarkedernes opsigtsvækkende reklamekampagne med letpåklædte kvinder – en satsning, der gav betydelig omtale og skabte stor trafik på kædens hjemmeside.

Niels Sterndorff forlod Fleggaard-koncernen i maj efter fem års ansættelse. Han får reference til Føtex' øverste direktør Carsten Hansen og tiltræder pr. 31. august i år.

Den hidtidige marketingchef i Føtex, Ole Dissing, skifter efter hele 18 år med ansvar for Føtex' reklame- og marketingaktiviteter til en tilsvarende stilling i Bilka.

Kilde: Dansk Supermarked / www.dsg.dk

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|