23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Bestyrelsesformand forlader bryghus

Bryghus Horsens har nu i ca. 14 dage været uden bestyrelsesformand, efter Ove Møller Nielsen pludselig forlod posten.
Annonce

Bryghusets direktør Erik Andreasen er meget overrasket over den pludselige exit:

- Det er kommet som en bombe. Jeg og de to ansatte i bryghuset er ganske uforstående over for, hvorfor han trækker sig. Jeg har haft et rigtigt godt samarbejde med Ove Møller Nielsen, og han har lavet et kanonarbejde for bryghuset, udtaler direktøren til Horsens Folkeblad.

Annonce

Bryghuset er i forvejen trængt økonomisk og har akut brug for mindst en million kroner, og bestyrelsesformandens afgang vækker bekymring for bryghusets fremtid.

Annonce

- Det er det eneste tidspunkt, det ikke måtte ske. Hans afgang har givet uro i investorkredsen, det er klart, lyder det fra Erik Andreasen.

Annonce

Ove Møller Nielsen har ifølge Horsens Folkeblad ikke ønsket at kommentere sin afsked.

Annonce
Annonce

Kilde: Horsens Folkeblad

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|