23948sdkhjf

Foodexpo: Flexsign lancerer tidsbesparende system til reklameopsætning

Virksomheden benytter Foodexpo til at lancere et nyt koncept, som gør at virksomheder kan udnytte deres egne facader som reklameplads.
Butiksvinduer og facader har i mange år fungeret som reklamepladser, hvor man har brugt pladsen til produktlanceringer og kampagner. Flexsign (Agripa) har udviklet en ny teknologi, som gør at man på en utrolig simpel måde kan udnytte denne plads.

Det unikke ved det nye Agripaflex system er, at virksomheden selv kan opsætte reklamen, og det tager under 5 minutter. Tidligere skulle man have hjælp af eksterne montagefolk, og opsætningen tager normalt rigtig mange timer.

Derfor er der god økonomi i at bruge det nye system i forhold til den traditionelle løsning.

De reklametæpper der bliver brugt kan genbruges og opsættes flere gange.

Teknologien i Agripa-systemet kender mange fra brug i forbindelse med distributionsbiler, som promoverer nye produkter.

I dag sidder systemet bl.a. på lastbiler fra KiMs, Tuborg, Carlsberg, Flensted, Gråsten Salater, Thise Mejeri, Naturmælk, Coca Cola, Quaker Oats.

Produktet vil blive præsenteret på Flexsign’s stand L9356 i hal L på Foodexpo. Går turen ikke til Herning i denne omgang, så besøg virskomheden på www.flexsign.dk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078