23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ica brugte mest på reklamer i Sverige i 2009

Den svenske dagligvarekæde brugte næsten en milliard svenske kroner på annoncering sidste år.

Årsrapporten fra TNS Sifo, som ofte laver markedsundersøgelser viser, at Ica øgede sin reklameannoncering med 7 procent i 2009.

Det indebar, at dagligvarekæden investerede næsten en milliard svenske kroner brutto på området. I opgørelsen indgår ikke digitale medier.

Efter Ica kommer Telia, som til sammenligning kun brugte 784 millioner kroner på reklamer i 2009.

Ica koncernen er et af Nordens største detailhandelsfirmaer med omkring 2230 butikker i Sverige, Norge og Baltikum.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11