23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Thisted Bryghus viser godt kvartalsregnskab

Efter et par år med røde tal på bundlinjen, går Thisted Bryghus nu nye veje.

For at opnå større omsætning vil bryghuset have fat i de unge forbrugere.

- Og der er dåseøllen et af midlerne, fortæller bestyrelsesformand Ole Sørensen til P4 Midt & Vest.

De unge vil nemlig hellere købe dåser, frem for øl på flasker, mener han.

Nye etiketter på øl

Også et nyt design af flaskeøllenes etiketter, skal bane vejen til nye kunder.

Og det ser faktisk allerede ud til at virke.

Årets første kvartalsregnskab viser et overskud på 440.000 kroner, mod et underskud i samme periode sidste år på 830.000 kroner.

Bryggeriet fejrede sit 100-års jubilæum i 2002.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03