23948sdkhjf

Arla.dk har flere brugere end nogle netaviser

200.000 voksne danske internetbrugere besøger Arla.dk hver måned. Dermed er Arla.dk det virksomhedssite, der er mest brugt af danskerne.
Det er netanalytiker Jon Lund, som har undersøgt Arla.dk for Politiken.

Undersøgelsen viser, at mere end 200.000 voksne danske brugere passerer Arla.dk hver måned.

Dermed er Arla.dk det virksomheds-site, der når ud til flest danskere.

Det er især Arlas opskriftsamling, der tiltrækker brugere.

Flere læsere end aviserne
Arla.dk har flere brugere end Nordjyske.dk, JydskeVestkystens netavis, jv.dk samt netavisen stiften.dk, der tilhører Århus Stiftstidende.

- Du skal vende vrangen ud på dig selv, hvis dit virksomhedssite skal have opmærksomhed fra andre end en håndfuld jobsøgende og en enkelt investor. Det gør Arla med opskrifter, skoletjenester og blogs. De får de fortalt nogen gode historier om deres mejeri-produkter i en form folk gider læse, siger Jon Lund til Politiken.

Han mener, andre mærkevareproducenter med fordel kan kopiere ideen.

- Arla's produkter henvender sig meget bredt - alle køber mælk! - og det er også guld værd som Arla at have en opskriftssamling i baglommen. Men rigtigt mange andre virksomheder ville kunne skabe tilsvarende koncepter og rykke online. Det handler mest om at tænke igennem hvilke problemer dine kunder står overfor i forbindelse med dine produkter - og hvordan du kan hjælpe med at løse problemerne i en online sammenhæng, siger Jon Lund til Politiken.
Læs mere om: Arla
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078