23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Løgismose er glade for Netto-aftale

Satsningen på en ny produktserie til Netto har været en succes for den fynske madkoncern.

Siden årsskiftet har Netto forhandlet en lang række Løgismose-produkter.

Ifølge bestyrelsesformand i Løgismose A/S, Jakob Grønlykke, har det givet koncernen et markant løft.

- Fra at være et nichemejeri er Løgismose Mejeri godt på vej til at blive en egentlig fødevareproducent, og det er et strategiskifte, der vil forandre Løgismose fuldstændig, siger Jakob Grønlykke til Fyens Stiftstidende.

Pandekager og medisterpølse

2009 endte med et lille overskud på en million kroner, men Jakob Grønlykke, pointerer, at samtlige driftsselskaber, der bidrager til Løgismose A/S, har haft overskud på driften.

Aftalen med Dansk Supermarked har introduceret Løgismose til et langt større publikum, og det har sat gang i produktudviklingen.

Tidligere handlede Løgismose mest om feta og rygeost, men blandt de 200 varenumre finder man nu også tærter, müsli, æblejuice, æbleskiver, pandekager og medisterpølse.

Det skriver Fyens Stiftstidende.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11