Siden årsskiftet har Netto forhandlet en lang række Løgismose-produkter.
Ifølge bestyrelsesformand i Løgismose A/S, Jakob Grønlykke, har det givet koncernen et markant løft.
- Fra at være et nichemejeri er Løgismose Mejeri godt på vej til at blive en egentlig fødevareproducent, og det er et strategiskifte, der vil forandre Løgismose fuldstændig, siger Jakob Grønlykke til Fyens Stiftstidende.
2009 endte med et lille overskud på en million kroner, men Jakob Grønlykke, pointerer, at samtlige driftsselskaber, der bidrager til Løgismose A/S, har haft overskud på driften.
Aftalen med Dansk Supermarked har introduceret Løgismose til et langt større publikum, og det har sat gang i produktudviklingen.
Tidligere handlede Løgismose mest om feta og rygeost, men blandt de 200 varenumre finder man nu også tærter, müsli, æblejuice, æbleskiver, pandekager og medisterpølse.
Det skriver Fyens Stiftstidende.