23948sdkhjf

Løgismose i stor omsætningsfremgang

Samarbejde med Netto har øget omsætningen i Løgismose Mejeri med over 50 procent.
I det seneste år er næsten 100 produkter, som bærer Løgismoses logo, blevet testet i 430 danske Netto-butikker.

Det har været en kæmpe succes, som har givet Løgismose en omsætningsfremgang på over 50 procent. Det skriver Fyens Stiftstidende.

De bedst sælgende produkter har skubbet andre varer til side og har fået faste pladser på Nettos hylder.

God smag til fornuftige priser
- Grænsen for, hvad folk vil købe i Netto, har vist sig at være længere ude, end både vi og Netto regnede med. Folk går ikke kun i Netto for at købe billigt ind. Får de tilbudt kvalitet og god smag til fornuftige priser, er de parate til at tage andre varer med hjem, siger adm. direktør og medejer, Steen Aalund Olsen til Fyens Stiftstidende.

Det har vist sig, at Nettos kunder er parate til at betale 15-20 procent mere for et Løgismose-produkt end for en sammelignelig vare af et andet mærke.

Æblemosten, som Løgismose får lavet på mosteriet i Ørbæk, økologisk koldskål med hyldeblomst og vanilje, og den islandske Skyr er nogle af salgssucceserne.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.219