23948sdkhjf

Få indflydelse på ny kampagne

Fødevareministeriet indkalder interessetilkendegivelse fra virksomheder, der ønsker at give tilbud på idéudvikling og gennemførelse af en forbrugerinddragende kampagne om danskernes hurtig-mad.
Fødevareministeriet sender en forbrugerinvolverende kampagne om hurtig-mad i udbud.

Frist for interessetilkendegivelse 1. september 2010.

Indblik i forbrugerønsker
Fødevareministeriet vil gerne bidrage til, at forbrugerne får et større udbud af sund og velsmagende hurtig-mad, og har derfor behov for at vide mere om, hvad forbrugerne egentlig ønsker, når det handler om hurtig-mad.

Derfor vil Fødevareministeriet gennemføre en kampagne, der skaber offentlig synlighed og debat om emnet ”nem, lækker og sund hurtig-mad.”

Kampagnen skal også give Fødevareministeriet og andre aktører i fødevarebranchen indblik i forbrugernes ønsker til hurtig-mad.

Debatdag i Tivoli
Blandt de, der tilkendegiver interesse i at deltage, inviterer Fødevareministeriet tre bureauer til at afgive tilbud på opgaven.

De tre tilbudsgivere inviteres til at deltage med hver én person på Fødevareministeriets debatdag om hurtig-mad, som afholdes i Tivoli d. 13. september 2010.

Læs mere om udbuddet .
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08