23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Få indflydelse på ny kampagne

Fødevareministeriet indkalder interessetilkendegivelse fra virksomheder, der ønsker at give tilbud på idéudvikling og gennemførelse af en forbrugerinddragende kampagne om danskernes hurtig-mad.

Fødevareministeriet sender en forbrugerinvolverende kampagne om hurtig-mad i udbud.

Frist for interessetilkendegivelse 1. september 2010.

Indblik i forbrugerønsker

Fødevareministeriet vil gerne bidrage til, at forbrugerne får et større udbud af sund og velsmagende hurtig-mad, og har derfor behov for at vide mere om, hvad forbrugerne egentlig ønsker, når det handler om hurtig-mad.

Derfor vil Fødevareministeriet gennemføre en kampagne, der skaber offentlig synlighed og debat om emnet ”nem, lækker og sund hurtig-mad.”

Kampagnen skal også give Fødevareministeriet og andre aktører i fødevarebranchen indblik i forbrugernes ønsker til hurtig-mad.

Debatdag i Tivoli

Blandt de, der tilkendegiver interesse i at deltage, inviterer Fødevareministeriet tre bureauer til at afgive tilbud på opgaven.

De tre tilbudsgivere inviteres til at deltage med hver én person på Fødevareministeriets debatdag om hurtig-mad, som afholdes i Tivoli d. 13. september 2010.

Læs mere om

udbuddet

.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078