23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Turister vilde med dansk øl

Besøgstallet ryger i vejret hos Carlsberg. Erhvervslivet afholder også flere møder og konferencer i bryggeriets lokaler.












Populært sted for konferencer







Visit Carlsberg havde 25 % flere besøgende sidste år. Danske, svenske og polske turister er topscorer på besøgslisten, mens også russiske, sydeuropæiske og britiske gæster er med til at sikre den markante vækst. - Med 157.500 gæster har vi for alvor slået vores navn fast som et af de steder, byens turister vil besøge, når de gæster hovedstaden, siger Lone Jensen, direktør for bryggeriets besøgscenter, ifølge Nordjyske.dk til Ritzau. I erhvervslivet er interessen for Carlsbergs lokaler som konferencested og restaurant også tiltagende. - Carlsberg Museum er Carl Jacobsens gamle glyptotek og som sådan et helt enestående sted til firmafrokoster og konferencer. I 2010 har vi opdateret stedet markant inden for områder som køkken, personale og særlige tilbud, siger Lone Johnsen.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.105