23948sdkhjf

Nu vil Fur Bryghus være kendt for mere end øl

Bryghuset klar med "stærkere digital brandfortælling

På Limfjordsøen Fur har det lokale bryghus sat sig for at blive mere kendt - ikke mindst hvad angår det, der ikke har så meget med øl at gøre.

Da Fur Bryghus i 2017 fik lavet en kendskabsanalyse viste det sig, at under en tredjedel af forbrugere med eksisterende kendskab til brandet var klar over, at bryghuset byder på flere oplevelser end dem, der kommer på flaske.

Derfor har bryghuset fået lavet en ny, digital strategi, som i første omgang handler om et nyt website. Det er ifølge marketingbureauet Happy, som står bag, "første skridt på vejen til en stærkere digital brandfortælling".

Portalen skal, ud over at fortælle om øl, gøre brugerne klogere på de mange sociale oplevelser, man kan få i bryggeriets restaurant og spillested. Samtidig er Limfjordsøens kultur og natur draget ind i fortællingen om bryggeriets tilbud.

Og det har allerede givet gode resultater, fortæller forretningsfører hos Fur Bryghus Per Kristensen.

- Vi har oplevet stigende interesse fra både slutbrugerne og vores samarbejdspartnere. Både i form af interessen for vores øl, og nu i særlig grad for de koncerter og events, vi holder. Den samlede oplevelse af vores historie og håndværk som et af landets ældste mikrobryggerier, kombineret med populære kunstnere, der optræder i vores lokaler til smagen af god mad og øl, er blevet rigtig populær, fortæller han.

I de kommende måneder er blandt andre Dodo & The Dodo's, Sanne Salomonen og Sko/Torp på bryghusets koncertprogram.

Ifølge kontaktchef Daniel Østergaard fra marketingbureauet Happy bliver det nye website inden længe fulgt op med en række planlagte kampagner på tværs af digitale kanaler. Det skal skabe synlighed for sæsonrelevante specialøl og forskellige events og koncerter på bryghuset. Desuden kommer der markedsføring via emails målrettet dem, der allerede har en forbindelse til Fur Bryghus.




Hold dig opdateret med Food Supply DK
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Ny brancheorganisation for plantefødevarer har fået navn

Nordfynsk bryggeri genfødes som streetfoodbar

Efter nogle turbulente år vil Munkebo Brewery genopfinde sig selv som kombineret bryghus, spisested og destilleri

Nordex Food sætter ny osterekord

Vil brygge øl på whiskyfade

Som mikrobryggeri må man skille sig ud fra mængden

Japansk ølentusiast skal stå i dansk mesterlære

Han er blevet så begejstret for Munkebo Brewerys øl, at han er kommet til Danmark for at lære at brygge nye øltyper

Ugens grin: Når politik bliver et eventyr

Nyhedsbrev

Ny sukkerboss i Nakskov

Online Avis Arkiv

Restaurant Flammen udruller nyt koncept

1

Plus Pack stak af med prestigefyldt plastpris

Hæder til frosne pølser i frysetunneller

90.000 virksomheder risikerer tvangsopløsning

Forsker får pris for udvikling af fødevareprotein

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Postejer og pålægssalater til socialt udsatte

Sukkerafgifter nedtoner optimismen hos juiceproducent

Bryggeri indgår bæredygtigt samarbejde med overfladebehandler

Intech International tredobler overskuddet

Danish Crown trodser lavere priser og holder overskud

Opkøb og tiltagende kinesisk eksport har hjulpet Danish Crown til status quo i første halvår trods prisfald

Topledere ser sorte skyer i horisonten

Midtjysk frugtgrossist konkurs

1

Schulstads lastbiler lister sig gennem natten

Just-Eat går 12 millioner kroner frem

Burger King lancerer helt ny type kødfri burger i Sverige

Kageglade danskere trækker Lagekagehuset over milliarden

Danske fødevarer og royale på charmeoffensiv i Sydkorea

Tommel op: Viborg Bryghus flytter

Seminar: Sådan måler man madspild

Bliv klogere på fødevaresikkerhed

Bryghus nyder godt af Liverpools succes

Lolland-Falster vil tiltrække fødevarevirksomheder

Rokkedahl scorer Den Dybe Tallerken

Risiko for blåt plast i hakket oksekød

Asiatisk øldrikkeri sender salget frem hos Carlsberg

Flensted tilbagekalder kålsalater efter listeriafund

Bornholm vil - måske - putte vilde planter i fødevarer

Ølfestival byder igen på over 1.000 øl

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Nye efterårshold på Ejerlederuddannelsen

Har du brug for hygiejnesluse eller hygiejnerum?

4 millioner EUR til nyt EU-projekt for at sikre en mere bæredygtig udnyttelse af havets ressourcer

Skab tillid med klima ikon

Produktfokus: YellowLine

Nyt ansigt ved Process Engineering A/S

Vi holder dine processer kørende

Mød Fibox på STF´s årsmødeudstilling i Hillerød, fredag d. 7. juni 2019

Modulært ventilsystem til temperaturregulering

Nye krav til måling af luftforurening på vej

Thybotech ApS har været på kursus ved DICKOW Pumpen i Waldkraiburg ved München i sidste uge.

HF indgår partnerskab

Hvorfor skal man bruge en luftdyse, når man blæser med trykluft?

Medlemsdag i Odense for alle GS1 medlemmer

Veldokumenteret vej fra jord til bord

Automationsbranchen samles igen i Odense

Massetilpasning: Derfor er det fremtiden

Terasakis TEMBREAK 2 fra Ara-El

BONFIGLIOLI forhandles af Salicath ApS

Lars Lauridsen glæder sig over flot årsregnskab

“Sammen opnår vi topresultater”

Ny kran? Denne kunde fik en budgetpris på under 24 timer!

➡️ Vidste du at...

Sommerskole sætter fokus på entreprenørskab

Automationsbranchen samles igen i Odense

Send til en kollega

0.196