23948sdkhjf

300 nye produkter på Lidls hylder

Både private labels og kendte mærkevarer
Siden februar sidste år har den tyske discountkæde Lidl løbende indført 300 nye produkter i sine 117 butikker i Danmark, så antallet nu er oppe på cirka 2.100 produkter i fast sortiment.

Det fortæller Lidl Danmark i en pressemeddelelse.

Det seneste års 300 nye varer i Lidl omfatter vidt forskellige produkter fra alle kategorier i varesortimentet, eksempelvis økologisk babymad fra Lidls egen baby- og børneserie Lupilu, græsk yoghurt med smag, skyr med havre og bær, nye pålægsvarianter, bæredygtighedscertificeret fisk og nye vine. Mange af produkterne er fra Lidls egne private label-mærker som gourmetserien WH, kødmærket Vilstrupgård og mejerimærket Milbona.

Andre af nyhederne er kendte, danske mærkevarer i form af blandt andet Tulip Bacon, 3-Stjernet salami, Toms Guldkarameller og mejeriprodukter fra Arla, nævner kæden.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078