23948sdkhjf

Naturmælk stor succes på Roskilde Festival

Som eneleverandør på Roskilde Festivalen har mejeriet Naturmælk udsigt til salgsrekord på årets festival.
Folk fra det sønderjyske mejeri Naturmælk tog for 5 år siden kontakt til Roskilde Festival for at høre om mulighederne for at blive eneleverandør af mejeriprodukter til den store musikfestival.

I dag taler salgstallene deres tydelige sprog: Festivalgængerne har taget mælkeprodukterne til sig. I 2010 solgte Naturmælk således 20.000 liter kakaomælk, 15.000 liter mælk, 10.000 liter yoghurt samt nogle tons ost. Det skriver foodculture.dk.

De flotte tal ser ud til at blive slået i år:

- Vi kan se, at vores salgstal er 15 procent større sammenlignet med samme tid sidste år, siger naturmælks fabrikschef Leif Friis Jørgensen til P4 Syd.

Stor PR-værdi
Betydningen af tilstedeværelsen på festivalen strækker sig langt ud over gode salgstal for mejeriet:

- Det er ingen hemmelighed, at vores samarbejde med Roskilde Festival har betydet meget for den markedsposition, som Naturmælk har i dag. Det er svært at pege på et enkelt eksempel, hvor vi kan sige, at festivalen har gjort en forskel. Men alene alle de positive tilkendegivelser, som vi får fra folk på pladsen, fortæller os, at det er rigtigt det her, siger Per Rasmussen fra Naturmælk til foodculture.dk.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11