23948sdkhjf

Løgismose og Netto udvider samarbejdet

Et fødevareparløb mellem Netto og Løgismose har de seneste 10 år vist sig at være så stor en succes, at parterne er enige om at forlænge og udvide samarbejdet i foreløbigt fem år.

Det betyder blandt andet flere tilbud om convenience-fødevarer i Netto-butikkerne, oplyser Netto og Løgismose.

- Missionen har fra starten været at gøre den høje fødevarekvalitet jordnær og relevant - ikke kun for en lille elite, men for alle danskere, og det er lykkedes med samarbejdet med Netto.

- Samtidig er Løgismose gået fra at være en mindre fødevarevirksomhed med fynske rødder til at være et bredt kendt kvalitetsmærke, og Netto er blevet en meget vigtig og god samarbejdspartner, siger administrerende direktør for Løgismose Meyers Jesper Uggerhøj i en pressemeddelelse.

Gennem de seneste 10 år er Løgismoseprodukter som skyr, frilandskylling og frisk pesto blevet fast inventar på Netto-hylderne.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111