23948sdkhjf

Burgerbrødre femdobler cheeseburger-salget

- Det er vildt. Nogle kunder køber 50

Brødrene Simon og Franck Jakobsen, der ejer burgerkæden The Burger Concept med seks afdelinger i Jylland, har haft ekstra travlt siden begyndelsen af september.

Et slagtilbud, som gælder hele måneden, har således vist sig langt mere populært, end de havde drømt om.

Ifølge en pressemeddelelse fra The Burger Concept har kæden formået at femdoble salget af dens Classic Cheese-burger, som er sat ned til 10 kroner.

- Det er vildt, at bare fordi vi sænker prisen med 10 kroner, så stiger efterspørgslen pludselig så voldsomt. Vi oplever, at flere kunder kommer og køber mellem 20 og 50 burgere, det er helt crazy, siger Morten Franck Jakobsen.

- Det' jysk, det' hurtigt, det' billigt

Brødrene er ikke i tvivl om, at succesen hænger sammen med den rannoncerings- og marketingstrategi, de har lagt. I en video på Facebook ser man dem således promovere kampagnen på ægte jysk manér, hvor videoen afsluttes med budskabet "det' jysk, det' hurtigt, det billigt"

- Vi har også hørt nogle af kunderne gå rundt og sige “det' jysk, det' hurtigt, det' billigt, så vores budskab må have trængt igennem, bemærker brødrene.

De forventer at åbne yderligere to-tre restauranter inden udgangen af 2020.

Til Food Supply fortalte Simon Franck Jakobsen i juni, at han og hans storebror regner med at nå op på 10-11 stykker i 2021.

- Hvis vi snakker drømme, så er det hele verden. Realistisk set har vi om to år måske 20 restauranter i Danmark, sagde han.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079