23948sdkhjf

Arla sælger varemærker til Kavli

I tråd med de svenske konkurrencemyndigheders krav sælger Arla yderligere ud af varemærkerne fra Milko.
Arla sælger de to varemærker Tiger og Bärry fra Milko til Kavli.

Salget sker som led i et krav fra de svenske konkurrencemyndigheder i forbindelse med Arlas overtagelse af Milko.

- Milko har taget sig godt af Tiger og Barry, og vi er glade for at have fundet en meget god køber, der kan fortsætte med at udvikle varemærkerne. Det føles også godt, at vi med salget til Kavli nu har solgt alle fem varemærker, som Konkurrencestyrelsen besluttede, siger Hans-Åke Hammarström, der er ansvarlig for Milkos integration i Arla og salget af varemærkerne.

Læs også:
Arla sælger svenske varemærker
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094