23948sdkhjf

Hos BKI Kaffe får algoritmerne en tår med til kaffesmagningen

Blot 8 procent af de danske fødevarevirksomheder bruger kunstig intelligens. I kaffekoncernen er AI en sneboldeffekt, fortæller indkøbschef
En arbejdsgruppe kan nemt blive rygende uenige om, hvordan en kop kaffe skal smage.

Men med hjælp fra kunstig intelligens kan man lade en algoritme stå for den komplekse udvælgelsesproces.

Netop det arbejder man på hos danskejede BKI Kaffe, der efter knap to års projektarbejde har taget AI-modeller til sig.

Inden for en årrække kan en del af kaf...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11