23948sdkhjf

Hos BKI Kaffe får algoritmerne en tår med til kaffesmagningen

Blot 8 procent af de danske fødevarevirksomheder bruger kunstig intelligens. I kaffekoncernen er AI en sneboldeffekt, fortæller indkøbschef
En arbejdsgruppe kan nemt blive rygende uenige om, hvordan en kop kaffe skal smage.

Men med hjælp fra kunstig intelligens kan man lade en algoritme stå for den komplekse udvælgelsesproces.

Netop det arbejder man på hos danskejede BKI Kaffe, der efter knap to års projektarbejde har taget AI-modeller til sig.

Inden for en årrække kan en del af kaf...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125