Bisca har store udfordringer med stigende udgifter og en øget prisfølsomhed hos forbrugerne herhjemme.
Kikse- og kageproducenten modtager i øjeblikket femdobbelte energipriser og oplever fortsat skyhøje priser på råvarer og emballage, mens man i perioder også kæmper med at skaffe bemanding til produktionen.
Det rammer Bisca hårdt på volumen, fort...
Forbrugernes "prisfølsomhed" får kageproducent til at søge mod udlandet
Bisca vil konsolidere sig i Nordamerika og Kina. Det skyldes en faldende efterspørgsel herhjemme
Biscas premiumbrand ”Karens Bakery”, der bygger på historien om grundlægger Karen Volf, klarer det godt i Nordamerika og Kina, hvilket kompenserer for et dalende salg i Danmark. Arkivfoto: Bisca
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer