Bisca har store udfordringer med stigende udgifter og en øget prisfølsomhed hos forbrugerne herhjemme.
Kikse- og kageproducenten modtager i øjeblikket femdobbelte energipriser og oplever fortsat skyhøje priser på råvarer og emballage, mens man i perioder også kæmper med at skaffe bemanding til produktionen.
Det rammer Bisca hårdt på volumen, fort...
Forbrugernes "prisfølsomhed" får kageproducent til at søge mod udlandet
Bisca vil konsolidere sig i Nordamerika og Kina. Det skyldes en faldende efterspørgsel herhjemme

Biscas premiumbrand ”Karens Bakery”, der bygger på historien om grundlægger Karen Volf, klarer det godt i Nordamerika og Kina, hvilket kompenserer for et dalende salg i Danmark. Arkivfoto: Bisca
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement