23948sdkhjf

Forbrugernes "prisfølsomhed" får kageproducent til at søge mod udlandet

Bisca vil konsolidere sig i Nordamerika og Kina. Det skyldes en faldende efterspørgsel herhjemme
Bisca har store udfordringer med stigende udgifter og en øget prisfølsomhed hos forbrugerne herhjemme.

Kikse- og kageproducenten modtager i øjeblikket femdobbelte energipriser og oplever fortsat skyhøje priser på råvarer og emballage, mens man i perioder også kæmper med at skaffe bemanding til produktionen.

Det rammer Bisca hårdt på volumen, fort...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141