23948sdkhjf

Forbrugernes "prisfølsomhed" får kageproducent til at søge mod udlandet

Bisca vil konsolidere sig i Nordamerika og Kina. Det skyldes en faldende efterspørgsel herhjemme
Bisca har store udfordringer med stigende udgifter og en øget prisfølsomhed hos forbrugerne herhjemme.

Kikse- og kageproducenten modtager i øjeblikket femdobbelte energipriser og oplever fortsat skyhøje priser på råvarer og emballage, mens man i perioder også kæmper med at skaffe bemanding til produktionen.

Det rammer Bisca hårdt på volumen, fort...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Kapitalfond skyder igen trecifret millionbeløb i Lagkagehuset
Tidligere Daloon-ejer har købt sig ind i ambitiøs snackproducent
Tæt på hver anden dansker forsøger at skære ned på kødet
Kaffekæde skal betale 40.000 kroner for at afvise kontanter
Store planer: Amanda Seafoods vil gå helt nye veje
Skagenfood har købt op på Fyn og overtaget direktørpost
Andre Nordiske Medier
Metal Supply DK
RetailNews
PlastForum DK

Send til en kollega

0.095